پرجم و شعار سال جمهوری اسلامی ایران - دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر بنر دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شوشتر

بیمارستان آموزشی - درمانی خاتم الانبیاء (ص)

X
  • فرم ارزیابی عملکرد یادگیری فراگیران در عرصه های دانش و توانمندی بالینی

  • استاد محترم

     باسلام؛

    این پرسشنامه با هدف ارتقاء کمی و کیفی آموزش فراگیران تنظیم شده است. لطفا با کمال دقت به سوالات پاسخ دهید.

    (لازم به ذكر است كليه اطلاعات بصورت كاملاً محرمانه در دفتر معاونت آموزش بیمارستان حفظ خواهد شد و نتايج بصورت كلي ارائه خواهد گرديد).

     
  • الف- مهارت های بالینی










  • ب- قضاوت بالینی










  • ج- صلاحیت بالینی در کل